Score..... - Reisverslag uit Kenia-Lutoloba, Congo, Democratische Republiek v van mascha knipping - WaarBenJij.nu Score..... - Reisverslag uit Kenia-Lutoloba, Congo, Democratische Republiek v van mascha knipping - WaarBenJij.nu

Score.....

Blijf op de hoogte en volg mascha

02 Oktober 2013 | Congo, Democratische Republiek v, Kenia-Lutoloba

Knauwend op mijn iets te kort gekookte groene boontjes (of groene bolletjes van 1mm, wat het dan ook mag zijn) en het kaarslicht dat mijn toetsenbord verlicht. Een moment van romantisch samenzijn met de computer en mezelf. Dit omdat ik in een lichte ‘ shaketoestand’ verkeer en mijn lichaam tot rust wil brengen met rijst en bonen die volgens het opschrift van de verpakking, genoeg tot veel proteine en ijzer bevat. Dus als ik de verpakking mag geloven, en mijn lichaam een tekort aan proteine heeft, dans ik morgen weer rond en over de velden van het Maralalse landschap. Ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om de volgende stand met jullie door te nemen (en misschien tevens te verklaren waarom mijn lichaam taferelen laat zien van ouderdom en weakness). Ja jullie zullen het niet geloven maar de omschakeling naar het Nederlands valt me nu al zwaar. En dit met de wetenschap dat ik in de middelbare schooltijd regelmatig huilend naar huis fietste omdat ik mijn ouders geen deelgenoot wilde maken van wederom een ‘1’ voor Engels. Dit verklaard weer dat sommige mensen gewoon in het diepe gegooid moeten worden van ervaren, doen en niet geschikt zijn voor de banken, dit verzwaard en beladen met de omslag van een dik papieren boek. Dus vertoond je kind enige sporen van lage cijfers of huilend gedrag bij thuiskomst.. niet geschroomd stuur ze met mij mee en ik weet verschillende creatieve vormen van scheikunde (die ik zelf ook nog wel eens uit wil proberen :-))tot de talen. Maar goed terug naar het verhaal waar het omging. Tja soms heb ik de neiging om een beetje af te dwalen. Op dit moment wil ik het toeschrijven aan mijn lichamelijke gesteldheid.

De Stand
Bier : II
Aangeschoten/dronken : 0
Huwelijksaanzoeken : IIIIIIIIIIIIIIIII
Bijna ziek : II
Ziek : 0
Beklommen en besprongen door kinderen: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Voor 22.00 naar bed : IIIIII
Landmachtdouche : IIII
Spinnen vermoord : IIIII
(van die vieze,zwarte,grootte)

Nou nog een paar dan….

Honger (ja honger ja geen trek) : IIII
In gat gepoept : 0
Kinderen (bijna) laten vallen : IIII
Jeuk over heel mijn lichaam : Continu :-)
Gezwaaid als filmster : IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIx10000
Bloed gedronken : 0
Hart dan bonst vol van liefde liefde voor de kinderen… : IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Kortom de hoogste score telt en dat maakt dat mijn humeur nog uiterst goed is en ik er morgen weer vol tegenaan kan………………….


  • 02 Oktober 2013 - 19:42

    Daphne Van Altena:

    Lieve Mascha,
    Mooi dat je weer zo beeldend schrijft zodat ik je bijna kan zien zitten daar achter je computertje....Ik krijg wel de indruk dat je vooral in de avond veel op jezelf bent aangewezen. Ik hoop dat je wel voldoende mensen om je heen hebt om je verhaal te doen want er zal vast wel veel bij je binnenkomen aan emoties en indrukken. Dus daarom let goed op jezelf en geniet van alles, weer een mooie bladzijde bij al je reizen! De kids daar zullen wel heeeel blij met je zijn..... Al is dit volgens mij wel een totale andere ervaringen als je andere reizen. En als je even tegen iemand aan wil kletsen maakt niet uit waar het over gaat (als het maar niet over Feyenoord gaat hahaha!) mag je me altijd mailen. dikke knuffel en liefs van Daphne

  • 02 Oktober 2013 - 22:01

    Margo:

    ...nog STEEDS geen bloed gedronken??? Dat wordt dan wel 'ns tijd hoor! Met alleen bier en chai thee red je het niet! :-) Fijn om zo op de hoogte te blijven van je avonturen!!! Liefs van Margo

  • 02 Oktober 2013 - 22:31

    Danny:

    plant een glimlach
    oogst een kus! ;-)

  • 03 Oktober 2013 - 05:28

    Astrid:

    Lieve Mascha

    Ik hoop dat je boontjes (of zo iets) gesmaakt hebben en dat je er wat van opgeknapt bent.Wij vinden je nog steeds een kanjer met wat je allemaal doet met die kinderen. Je krijgt nu toch geen sterallures he omdat je nu zo vaak mag zwaaien als een filmster? Wimpel de huwelijksaanzoeken maar netjes af want we willen toch graag dat je over 6 maanden weer terug bent in ons eigen landje, waar het nu echt herfst geworden is. Wat zal jij uitgeslapen zijn nu je s'avonds zo vroeg op je bedje ligt. Helemaal niets voor jou.
    Lieve Mascha hou je goed en we wachten weer vol spanning op je nieuwe verslag. Veel liefs van Astrid en Rene

  • 03 Oktober 2013 - 11:16

    Ron:

    hey lieverd hou het maar bij een tomatensappie dat zal ik vast voor je reserveren..
    het is wel afzien hoor ik wel maar de positieve mascha gaat nooit verloren en maakt alle kindjes blij...
    xx

  • 10 Oktober 2013 - 21:56

    Suzanne:

    Geweldig!!

    Xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

mascha

Actief sinds 16 Sept. 2013
Verslag gelezen: 439
Totaal aantal bezoekers 13923

Voorgaande reizen:

22 September 2013 - 20 Maart 2014

Together we Care

Landen bezocht: